تبلیغات در جستجوگرها
پارساَدز آماده است در تبلیغات و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو به شما کمک کند. با این روش کاربرانی را هدف می گیرید که در جستجوی کالا، خدمات یا وب سایتها هستند و در حقیقت مشتری بالقوه شما محسوب می شوند..
اکنون بسیاری مدیران شرکتها و صاحبان کسب و کار، آشنا با اینترنت، دریافتهاند که تبلیغات در موتورهای جستجو به نفع آنهاست. بنابراین توصیه میکنیم اندکی وقت بگذارید و با کلیات این روش آشنا شوید. این نوع بازاریابی مشتریان بسیاری را به سوی شما میکشد و بازدهی تبلیغاتتان را به نحوی چشمگیر افزایش میدهد.
چرا در موتورهای جستجو تبلیغ کنیم؟
هر روز میلیونها کاربر اینترنت کلید واژههایی را در موتورهای جستجو تایپ میکنند و بدنبال کالاها و خدمات مورد نظر خود میگردند. شما، به عنوان اگهی دهنده یا صاحب کسب و کار، مایلید اسم و مشخصات کالایتان در ردیفهای اول صفحات نتایج جستجو ظاهر شود تا مشتریان، بجای آنکه به وب سایت رقبا سر بزنند، به وب سایت شما بیایند.
بنابراین آگهی هایی را تهیه میکنید و کلید واژههایی را به موتور جستجو میدهید؛ هر بار که کاربری در کشور یا مناطق تعیین شده توسط شما برای آن کلید واژه ها جستجو میکند آگهی شما را میبیند و با کلیک روی آن به وب سایت یا صفحه معرفی کالا و خدمات شما هدایت خواهد شد. این مشتریان ممکن است خرید کنند، تقاضایی داشته باشند، یا برای گرفتن اطلاعات بیشتر به عضویت سایت شما درآیند.
رسانه پرداز پارس به شما امکان میدهد به موتورهای جستجو آگهی سفارش دهید و با نظارت و مشورت کارشناسان موسسه بازدهی آنها را بالا ببرید. برخلاف تبلیغات سنتی، در این روش فقط هنگامی از حساب شما مبلغی کسر میشود که کسی روی آگهی کلیک کند.
بسته به موتور جستجو(گوگل، یاهو، ام اس ان، . . .)یی که در آن تبلیغ میکنید، این امکان وجود دارد که مخاطبان را بر اساس معیارهای مختلف طبقه بندی و انتخاب نمایید؛ مانند منطقه جغرافیائی، جنسیت، سن، روز هفته، ساعات متفاوت شبانهروز. در این صورت مخاطبان شما آگهی مورد نظر را بیشتر خواهند دید. گذشته از آن، کارشناسان ما آمار و گزارشهای مربوط به عملکرد آگهی، تعداد بازدید، تعداد کلیک، درصد کلیک، میزان بازدید روزانه و بازدهی هر کلید واژه را نیز در دسترس شما قرار می دهند.
لطفاً برای اطلاعات بیشتر و تبادل نظر با کارشناسان ما فرم درخواست مشاوره را پر کنید.
اکنون بسیاری مدیران شرکتها و صاحبان کسب و کار، آشنا با اینترنت، دریافتهاند که تبلیغات در موتورهای جستجو به نفع آنهاست. بنابراین توصیه میکنیم اندکی وقت بگذارید و با کلیات این روش آشنا شوید. این نوع بازاریابی مشتریان بسیاری را به سوی شما میکشد و بازدهی تبلیغاتتان را به نحوی چشمگیر افزایش میدهد.
چرا در موتورهای جستجو تبلیغ کنیم؟
هر روز میلیونها کاربر اینترنت کلید واژههایی را در موتورهای جستجو تایپ میکنند و بدنبال کالاها و خدمات مورد نظر خود میگردند. شما، به عنوان اگهی دهنده یا صاحب کسب و کار، مایلید اسم و مشخصات کالایتان در ردیفهای اول صفحات نتایج جستجو ظاهر شود تا مشتریان، بجای آنکه به وب سایت رقبا سر بزنند، به وب سایت شما بیایند.
بنابراین آگهی هایی را تهیه میکنید و کلید واژههایی را به موتور جستجو میدهید؛ هر بار که کاربری در کشور یا مناطق تعیین شده توسط شما برای آن کلید واژه ها جستجو میکند آگهی شما را میبیند و با کلیک روی آن به وب سایت یا صفحه معرفی کالا و خدمات شما هدایت خواهد شد. این مشتریان ممکن است خرید کنند، تقاضایی داشته باشند، یا برای گرفتن اطلاعات بیشتر به عضویت سایت شما درآیند.
رسانه پرداز پارس به شما امکان میدهد به موتورهای جستجو آگهی سفارش دهید و با نظارت و مشورت کارشناسان موسسه بازدهی آنها را بالا ببرید. برخلاف تبلیغات سنتی، در این روش فقط هنگامی از حساب شما مبلغی کسر میشود که کسی روی آگهی کلیک کند.
بسته به موتور جستجو(گوگل، یاهو، ام اس ان، . . .)یی که در آن تبلیغ میکنید، این امکان وجود دارد که مخاطبان را بر اساس معیارهای مختلف طبقه بندی و انتخاب نمایید؛ مانند منطقه جغرافیائی، جنسیت، سن، روز هفته، ساعات متفاوت شبانهروز. در این صورت مخاطبان شما آگهی مورد نظر را بیشتر خواهند دید. گذشته از آن، کارشناسان ما آمار و گزارشهای مربوط به عملکرد آگهی، تعداد بازدید، تعداد کلیک، درصد کلیک، میزان بازدید روزانه و بازدهی هر کلید واژه را نیز در دسترس شما قرار می دهند.
لطفاً برای اطلاعات بیشتر و تبادل نظر با کارشناسان ما فرم درخواست مشاوره را پر کنید.
فرم درخواست
لطفا برای مشاوره خرید و کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل نمایید.